Kupujmo domaće

Posted on

Poruke o značaju odabira i kupovine domaćih proizvoda šalju nam, već drugu godinu, učenici ekonomske struke.
Članovi sekcije „Mladi ekonomisti“ koju vodi profesorica Sabina Vugdalić i ove godine su realizovali projekat pod nazivom „Pronađi, kupi i podrži domaće“.
Cilj projekta bio je da se promovišu proizvodi sa kodom 387 te da se javnosti skrene pažnja na važnost kupovine domaćih proizvoda kako bi se time pružila podrška i ojačala domaća privreda.
Kroz redovnu nastavu, ali i rad same sekcije „Mladi ekonomisti“, učenici uče da se kupovinom domaćih proizvoda čuvaju radna mjesta, jača domaća ekonomija, omogućava isplata penzija i, što je u ovom trenutku posebno važno, sprečava odlazak mladih iz naše domovine.
Realizacija samog projekta obuhvatila je niz aktivnosti: istraživanje tržišta, anketiranje potrošača, uspostavljanje i razvijanje poslovne komunikacije, razvijanje promotivnih i marketinških aktivnosti, sumiranje anketnih rezultata za potrebe sponzora te samu promociju domaćih proizvoda u centru grada, 18.11.2022.godine.
Veliku zahvalnost upućujemo sponzorima koji su u ovom projektu uzeli učešće, a to su: Vispak, Klas, KolMix, Bajra, AC-food, Kovačuša, Vanilla, Dadović, Esof, Agromax, Demfreš, Violeta i Galešić.
Svoj doprinos ovom projektu dali su i direktor Srednje tehničke škole, Enver Hadžiahmetović, mr.sci, prof.Semir Imamović, voditelj sekcije „Druženje u dobru“, Fast Food Ako, slastičarna Start i Bell Artstudio Foto te im se na ovaj način također zahvaljujemo.
Zahvalnost upućujemo i članovima sekcije „Mladi ekonomisti“ koji su svojim zalaganjem , trudom, kreativnošću i znanjem uspješno i ove godine realizovali ovaj projekat.
Posebnu zahvalnost upućujemo profesorici Sabini Vugdalić koja je idejni tvorac, ali i najzaslužniji realizator ovog velikog projekta.